Dropp.

Nu släpper vi allt det negatvia och extrema.

Gårdagen var sjukt kul, trots att det bara var jag och Jon som ställde upp på lillördagen. Vi drog på Ess och röjde, drack någon öl för mycket och sen på hemvägen spårade det ur totalt. Precis som det ska vara helt enkelt! Vet att jag har varit lite negativ på senaste tiden, men det blir lätt så precis efter ett lov som har varit sjukt bra. Men nu rycker jag upp mig, helg snart liksom, TAGGA!

Någon som har tips på någon schysst lördagssklubb med 18årsgräns?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va dålig du är att uppdatera bloggen då!! Skulle inte du försöka vara aktiv i denna blogg?! :O Du som snackar så mkt på lektionerna...

2008-12-03 @ 18:16:23
Postat av: Arandur

Bra blogg :)

Ska vi följa varandras med bloglovin?

2009-01-22 @ 16:58:57
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0