Drugs.

Höstlov - äntligen, det är det man har väntat på sen man började skolan efter sommarlovet! Dessutom så kommer skåningen upp och förgyller ens närvaro, booyah!

Projektet går bra, har ätit min sista måltid på Burger King och MacDonalds, druckit min sisa coca cola och bytt till Linux, tack för förslaget ni som gav mig det, sjukt mycket bättre än Windows. Nu är mitt problem mobiltelefonen, vad finns det för modeller som inte är multinationella?

I fredags var jag och såg när min vän Tiana spelade med sitt band Sidechild, det var så himla fint och jag är ledsen att jag inte fick se allt. Fortsättningen på kvällen var också väldigt trevlig, vilket även lördagens upptåg var, biljard + rödvin var en fin combo.

Just nu sitter jag och tittar på Control, den är så vacker, så extremt vacker. Sitter nästan och gråter stundvis.
Joy Divisison <3

Kommentarer
Postat av: Per

Ja du. Männen i nazityskland hade det bra som fick bli uppmuntrade av en massa glädjedivisioner. Jag väljer därmed dagens citat från en av dessa officerare.



"Om en lögn upprepas tillräckligt många gånger blir den en sanning."

- J. Goebbels.







2008-10-30 @ 22:35:24
Postat av: Eric

Det blir "ballt" att lyssna på post-punk igen en debutfilm av Joy Divisions fotograf..

Jag vill spy.

2008-11-04 @ 11:35:21
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Postat av: isabel

Jag ÄLSKAR att bli omnämnd i bloggar, WOAH!

2008-11-04 @ 15:44:24
URL: http://bellsibellsi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0