Ocool.

Hur mår jag? Jag är trött.
Hur trött? Extremt!
Men, varför? Det går inte att sova, och om jag väl somnar så vaknar jag ett antal gånger.
Hur kommer det sig då? Jag har ingen aning, om det är någon av mina läsare som kan något om sömnproblem (för jag vet att jag har minst två i alla fall) säg gärna till, för min trötthet leder till att jag inte orkar ta tag i saker.

Vad har min trötthet gett mig idag? Jo, jag missar CK ikväll då jag verkligen inte orkar gå, tack så mycket.

Nu ska vi bli lite positiva tycker jag, vad har hänt den här veckan? Det absolut största måste vara att Värsta Grabbarnas skiva och flak verkar bli av. (För er som inte förstår: Värsta Grabbarna består av: Jag (Carl), Tim, Jon, Jonathan (även kallad Cotte) och Carl-Hampus (CH)) Platsen blir Garant på söder, temat blir "kom som du vill, bara inte dig själv" brett och öppet för brutal kreativitet, underbart helt enkelt och tiden blir onsdagen den 8 april, för er som inte har blivit inbjudna på facebook men väldigt gärna vill gå, spana in: VÄRSTA GRABBARN Vs. GARANT och skriv upp er där!
Information om flaket kommer senare, men folk som vet hur man gömmer öl för bängen på ett flak får gärna dela med sig av sina erfarenheter!

Annars händer väl inte så mycket mina pengar är typ slut så att det är löning om lite mer än en vecka är jävligt bra, och att det detssutom kombineras med ett lov där en viss skåning dyker upp och bjuder in till kollektiv gör inte saken sämre! Ska väl också nämna att jag faktiskt numera kan titulera mig elevrådsordförande, det är inte fy skam. 

Eftersom jag älskar reklam så otroligt mycket så kommer jag ge mig in i den branschen nu, då jag tycker att alla människor som anser sig vara något ska dyka upp på kulturhusets kulturhusnatt den 17 oktober. Jag kommer springa runt som funkis där och skulle uppskatta om ville underhålla mig lite under mitt arbete, då jag annars inte kommer hinna träffa någon under helgen pga jobb och min familjs gästvänlighet.

Sista orden från mig är: jag fick godkänt på mitt naturkunskapsprov trots att jag pluggade samtidigt som jag förkrökade, jag var bakfull när jag skrev det och jag hatar naturkunskap (vilket är ganska uppenbart eftersom jag valde en samlinje).

PS. Eftersom "Per som gillar karaoke" gav mig ett citat på mitt förra inlägg så slänger jag med ett citat av allas vår George W. Bush idag;
"Vapen dödar inte människor, Vapen produceras i syfte att göra det möjligt för människor att använda dem till att döda människor." DS.


Kommentarer
Postat av: Per som gillar karaoke.

Det finns så många bra citat när det gäller sömn, jag blir alldeles lyrisk och vet inte vart jag ska börja. Men, låt oss gå framåt i tiden och påminna oss om vad grannarna i väst brukade säga på medeltiden när de råkat utöva älskog med en väldigt eldig kvinna:



" Bättre sitta uppe hela natten än att gå till sängs med en drake."



Ja, du vet vad jag menar. Man sover bäst i egen säng.







2008-10-16 @ 20:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0