Omstart.

Läste idag i metro att det som symboliserar 90-talisterna är bloggen, så då kände jag att det var dags att damma min sida. Eftersom jag vill börja om från scratch så har jag tagit bort alla inläggen från förr i tiden, funderar också på ett nytt namn istället för "så jävla wannabe", men vi får se hur det går med det.

Den här gången ska jag försöka skärpa mig, och inte sluta upp med bloggande, utan sköta det. Egentligen vet jag inte varför, vem är det som läser det här? Om det nu ens finns något att läsa om, på vardagarna så går jag bara i skolan och eftersom jag lider av sömnproblem så är jag helt förstörd då och orkar inte göra någonting spännande, utan går bara runt som en zombie, och på kvällarna sitter jag bara och tittar på dåliga tv-serier, läser, lyssnar på musik, ja ni förstår antar jag? På helgerna så gör jag precis som alla andra, super. Det finns liksom ingen spänning i mitt liv, så jag kanske inte borde blogga? Det är jobbigt det där.

Men jag ska försöka mig på ett inlägg om idag och se hur det går, lova att inte hata mig för mycket.


Måndag 13/10
Vaknade och var helt förstörd, lyckades ta mig upp, men kom ändå sent till skolan. Har gått igenom alla lektioner utan att riktigt förstå vad vi har pratat om, och som vanligt så blev det inte så mycket gjort under projektarbetstiden. Hoppas vi kommer igång snart... Kom hem, tittade på tv, åt och gick sedan och gömde mig i mitt rum (som för övrigt ser helt förstört ut). Har nog inte åstadkommit något vettigt ikväll, det skulle i så fall vara att jag lyssnat igenom Almedlas skiva inför torsdagen, men den var inte speciellt bra så det kändes lite onödigt. Och nu sitter jag här och panikar över skolan.

Så, nu borde ni förstå hur mitt liv ser ut, kul va? Taskiga som ni är så kommer nog gloporden hagla över mig, men det förtjänar jag, fast jag kommer nog inte lägga ner för det. Nu har jag, trots allt, något att roa mig med tills jag får ny energy i mob wars!

Mamma GGs bild.

Det är ju tur att jag och Anton är kungar i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Johan Stefansson

Jag läser din blogg och jag tycker den är mycket intressant. :)

2008-10-14 @ 01:55:28
Postat av: Per som gillar karaoke.

Jag har bestämt mig för att stalka din blogg med vackra visdomsord. Jag inleder vid år noll, citat från självaste gudasonen:



"Vad spelar det för roll om du vinner hela världen med förlorar dig själv?"



Tål att tänkas på.



2008-10-15 @ 01:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0