Underbart.

I två nätter ha jag nu kunnat sova ordentligt, somnat i tid, inga uppvaknande mitt i natten och vaknat en perfekt tid. Underbart helt enkelt.

Jag hoppas att alla som läser min skit besökte kulturhuset i fredags, det var en trevlig tillställning och min kära handledare Håkan var vänlig nog att dokumentera oss, så här kan ni se hur osexig min klass är, att vi alla har likadana tröjor på oss gör inte saken bättre, här kan ni också läsa om hur osexiga vi är, booyah!

Något som är värt att nämna är att jag har blivit erbjuden att vara med i projekt som förhoppningsvis kommer sluta med en utställning på kulturhuset, mer än så vill jag inte säga än, vill bli lite mer insatt i det hela först, men det känns som att det kan bli riktigt coolt!

Sen undrar jag om det finns någon som kan kirra ett jobb åt mig, är så himla trött på mitt nuvarande jobb.


Kommentarer
Postat av: Per som gillar karaoke.

Är jag den enda som läser din blogg?



En gratis lunch är sällan gratis.

2008-10-21 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0